Curriculum Vitae

WERKERVARING

Mei 2018 – Heden

Bosgraaf Food & Hygiene Techniek, Joure Verkoop medewerker binnendienst

Maart 2013 – Mei 2018

Eqraft, Emmeloord – Administratief medewerker

Als administratief medewerker ben ik verantwoordelijk voor diverse zaken waaronder: De nacalculatie van diverse orders, de facturering van projecten en verkoop van artikelen. Ook draag ik zorg voor de debiteurenbeheer.

Februari 2012 – 2013

Eqraft/ERC Machinery, Emmeloord – Documentalist – monteur

In samenwerking met de monteurs op de afdeling afmontage schrijf ik (technische) handleidingen voor diverse verwerkings- en verpakkingsmachines van landbouwproducten. Deze handleidingen worden geschreven als aanvulling op bestaande tekeningen. Hiernaast bied ik ondersteuning bij de afmontage van diverse apparatuur.

Februari 2011 – Oktober 2011

Strukton Worksphere, Maarsen – Afstudeeronderzoek voor Business Unit Exploitatie

Het doel van dit onderzoek was om in kaart te brengen welke kritische succes factoren van belang zijn in de samenwerking met andere bedrijven. Deze samenwerking speelt op strategisch niveau af binnen DBFMO projecten, dit zijn grote bouwprojecten vanaf ongeveer 25 miljoen euro en daarmee vrij uniek in Nederland.

Het onderzoek en het advies zijn tot stand gekomen door middel van een uitgebreid literatuuronderzoek en diepte interviews met diverse betrokkenen. Hieruit zijn een vijftal kritische factoren uit gekomen waarmee het bedrijf op lange termijn beter kan samenwerken en daardoor geld kan besparen.

Juli 2009 – Augustus 2011

Kadera, Zwolle – Administratief/Secretarieel medewerker

Het ondersteunen van de managers binnen het bedrijfsbureau. Het uitvoeren van ICT werkzaamheden, oplossen van voorkomende storingen en het helpen bij software problemen. Hiernaast een actieve bijdrage geleverd bij een interne verbouwing van één van de vestigingen.

Februari 2008 – Juli 2009

Kadera, Zwolle – Stage bij de afdeling bedrijfsbureau

Het analyseren en het adviseren over KWIS meldingen. KWIS staat voor Klachten, Wensen, Informatieverzoeken en Storingen. Hierdoor is de communicatie tussen het bedrijfsbureau en één van de locaties verbeterd. Hiernaast heb ik het hoofd bedrijfsbureau ondersteund bij diverse taken zoals het inwerken van personeel, het implementeren van adviezen van de GGD in samenwerking met de medewerkers.

OPLEIDINGEN

September 2007 – Oktober 2011

Saxion, Deventer – Bachelor studie Facility Management
Diverse vakken gevolgd waaronder: communicatie, gebouwenbeheer, event management en economie in de vrije tijdssector

Augustus 2010 – December 2010

Laurea, Leppävaara, Finland – Minor Zakelijke Informatie Technologie.
Diverse vakken gevolgd waaronder: beheersen van informatie beveiliging, effectieve communicatie in organisaties en zakelijke & culturele omgeving binnen Finland.

Augustus 2006 – Juni 2007

GH, Zwolle – Bachelor studie Social Work – (1 jaar)
Diverse vakken gevolgd waaronder: psychologie, communicatie en sociologie.

Augustus 2003 – Juni 2006

ROC Friese Poort, Emmeloord – MBO opleiding Onderwijs Assistent. Diverse vakken gevolgd waaronder: pedagogiek, didactiek en Nederlands

Augustus 1998 – Juni 2003

S.G. Pieter Zandt, Kampen – VMBO Diploma behaald op 26 juni 2003

NEVENACTIVITEITEN

Oktober 2007 – September 2020

Stichting Urk in Oorlogstijd, Urk – Bestuurslid

Als bestuurslid bij Stichting Urk in Oorlogstijd voer ik diverse werkzaamheden uit. Deze bestaan uit zowel projectmatige taken als uit onderzoeksactiviteiten.

OVERIGE VAARDIGHEDEN

– Rijbewijs B
– Computer vaardigheden:

  • MS Word Uitgebreid
  • MS Excel Uitgebreid
  • MS Powerpoint Uitgebreid
  • MS Visio
  • WordPress/CMS – Uitgebreid
  • HTML/Java – Basis kennis

TALEN

Ik beheers de volgende talen, zowel mondeling als schriftelijk:

– Nederlands: Moedertaal
– Engels: Goede beheersing in spreken, verstaan, schrijven en lezen
– Duits: Goede beheersing in spreken en verstaan